När du köper katt av mig:

När du köper katt av mig är den:

- Uppvuxen i en mycket kärleksfull miljö med massor av bus, mys och kärlek
- 100% van med busiga 2 benta ungar
- Tidigast 12-14 veckor beroende på utveckling
- Registrerad i SVERAK
- Chipmärkt
- Vaccinerad 2 gånger
- Veterinärbesiktad senast 7 dagar innan flytt
- Doldafel försäkrad i 3 år i Agria (OBS! den får ej förväxlas mot en vanlig veterinärvårdsförsäkring som måste tecknas så fort kattungen flyttar från mig)
- Uppfödd på kvalitesfoder
- Van vid kloklippning och hantering

När katten flyttar får den med sig en CD-skiva med bilder från tiden hos oss, ett kattungepaket från Royalcanin samt lite annat smått och gott.

OBS! Jag säljer inte en kattunge till första bästa utan väljer med omsorg. Jag kräver oxå att man som köpare kommer och hälsar på oss och katterna innan köp. Katterna säljs inte som utekatter.

Förklaringar...
Stannar = katten stannar hos mig eller en fodervärd
Till Salu = Katten söker ett hem.
Reserverad = Katten har intressent men kan fortfarande vara till salu.
Tingad = Katten är tingad med erlagd handpenning och inte till salu.
Såld = Katten är betald och har flyttat till sitt nya hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0