Stödmata

Lola har tyvärr fortsatt att strunta i bebisarna och jag har nu börjat stödmata. Fortsätter hennes beteende i morgon så åker jag med henne till veterinären. Jag pratade med en uppfödare som sa att hon ev. kunda ha en förlossnings psykos eller att det ligger en unge kvar i magen (död?) som inte kommit ut än.

Det här en en otroligt jobbig period och jag kan säga att jag gråtit många liter. I tankens värld så är allting så enkelt... Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle bli så här för mig.
Det är iallafall en otroligt jobbig situation men jag fortsätter kämpa för bebisarna. Det S K A gå!

Jag kommer uppdatera här på sidan varje dag.
Håll tummarna för oss!
//Lina

Kommentarer
Postat av: Hanna Zizka

Håller alla tummar och tassar här i Malmö för att hon kommer till sans igen!



Kram //Hanna

2009-04-16 @ 21:41:31
Postat av: Anonym

Håller tummarna så hårt jag bara kan!

Så tråkigt att det blev så här.. Inte alls vad man tänkt sig ju:(

Men detta klarar du, Lina, det vet jag:)



Håller fortfarande tummarna och kommer göra det tills detta vänder!



PUSS!!!!! kramar hårt

2009-04-16 @ 21:46:37
Postat av: Jenny J

Hoppas Lola kommer på rätsida snart igen,om inte annat för sina bebisars skull!

2009-04-17 @ 07:34:02
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Bodil

Men, bajs! Hoppas att det vänder snart. :( Kram!!

2009-04-17 @ 08:44:33
URL: http://badhusgatan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Min katt fick kattungar förra våren och hon var precis lika dann, struntade totalt i bebisarna, men sen upptäckte jag att satt jag med henne så låg hon där snäll och gav dom mat, så i två veckor så låg jag så gott som dag och natt på golvet med henne. Sen släppte det lite grann med tiden men hon låg inte gärna där med dem.

Hoppas att de löser sig!



2009-04-17 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0